* De Dor…*


Ați simțit vreodată că vi se face frig de dor? Eu da. De oriunde mă întorc în mine mă înfioară gândul că nu voi revedea o culoare albastră ce mi-a atins sufletul, un zâmbet inocent și cald care vorbea și tăcând, o îmbrățișare care mi-a dăruit toată căldura ce putea fi dată unei prime întâlniri care de fapt a fost și ultima . Ați simțit vreodată că sufletul plânge și e înghețat de frig pentru că muzica lui frumoasă și liniștită nu va putea ajunge la sufletul care iubește aceeași muzică, în nopți târzii de primăvară? Eu da. În tăcerea din inima mea suspină neauzită decât de mine chemarea, pentru o apropiere imposibilă, deci cea mai frumoasă. Privesc cum norii se plimbă mândri de ropotele de ploaie ce ni le-au dăruit o zi întreagă,un soare ce se alintă trimițându-ne ici colo câte o rază, păsările ce vin până-n fereastra care parcă ar vrea cu trilul lor să-mi dea căldura de care am nevoie, copacii ce freamătă cu frunzele prea ude încă de stropii grei de ploaie, un guguștiuc ce-și cântă ca și mine singura melodie pe care a-învățat-o. Ați simțit cum ochii vi se umplu de lacrimi și parc-ar vrea sa plângă de neputință și de dor? Eu da. Cum mii de cuvinte pleacă din interior spre înafară și se opresc doar cu puțin înainte de a fi rostite?Pentru ca cel ce-ar trebui să le asculte e, mult prea departe? Sau doar pentru simplul motiv că se consideră inutile dacă nu pot încânta auzul celui drag? Eu da. Cum mâinile îți tremura pe-o cană de ceai aburind pentru că nu i-o poți dărui celui iubit, decât în gând sau niciodată? Eu da. Și iată o lacrimă mai curajoasă alunecă liniștit pe față. Ea doar curge. Nu are sentimente. Sau are? Ne ajută, ele, lacrimile să scăpăm de tot ce-i rău în suflet? Voi ce spuneți? De ce nu ne plac lacrimile oare? Nu cumva ar trebui să le iubim? Dar mai e loc pentru-o iubire atât de imposibilă pe lângă prima? Voi ce credeți? Și timp? Dușmanul nostru cel mai de temut? Poate că da, poate că nu. Voi afla răspuns la toate aceste întrebări ce cu drag eu vi le pun? Poate că da, poate că nu. Dar eu voi aștepta, aici, în cercul meu de gânduri ce mă inundă cu miile în fiecare minut. Voi aștepta ceva ce e posibil să nu mai vina niciodată. Sau mă înșel? Și dacă se va-întoarce? Va fi mai bun și cu-o idee mai încrezător? Mai puțin stăpânit de-o teamă pe care, culmea eu am intuit-o, ba mai rău, am și-înțeles-o? Poate că da, poate că nu. Ideea e că eu voi aștepta, și-n tot acest răstimp mă voi întoarce la clipele de fericire ce mi-au fost dăruite pentru a le spune cât de neprețuite sunt pentru mine și le voi ruga să rămână cu mine pentru a nu-mi mai fi atât de frig….de dor.

Octavian Paler

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

20 de gânduri despre „* De Dor…*

  1. Erwin Lucian Bureriu 10 Iunie 2016 la 17:37 Reply

    Nice!

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 10 Iunie 2016 la 23:18

      Multumesc frumos. Weekend placut!

      Apreciază

  2. bernard25 1 Iunie 2016 la 11:50 Reply


    Bonjour ILEANA wouahouuuuuu
    Mon plus grand plaisir
    C’est de venir te saluer
    Ce matin chez moi le temps n’est pas formidable
    Toi !!! As- tu le beau temps
    Mais je me dis quelque part tu es là
    Prés ou loin qu’importe la distance
    je compte ton amitié parmi les plus grandes
    Ce n’est que du bonheur dans ma vie, un réconfort dans les moments
    de doute et de chagrin avec grande source d’inspiration
    Bernard

    Apreciază

    • Ileana 1 Iunie 2016 la 12:00

      Bonjour! Merci beaucoup! Matière qu’un geste agréable, la distance, l’amitié et le respect de beaucoup d’importance. Une bonne santé, vos proches! 🙂

      Apreciază

  3. racoltapetru6 1 Iunie 2016 la 10:49 Reply

    Acum, că ai adus atât de frumos vorba, cred că am simțit și eu. Sper să mai simțim, cât mai mulți și cât mai des. Zile încărcate de emoții plăcute, Ileana! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 1 Iunie 2016 la 11:55

      Da, sa simtim la modul placut 😉 .
      O zi cat mai placuta 🙂

      Apreciază

Cu respect Ileana!

Eltiempohabitado's Weblog

Blog de Julie Sopetrán. Poesía para niños y adultos.

Maryam

SONGWRITER FLAMENCO FUSIÓN MUSIC

Explosion

Tell me, do you see the storm that’s inside of me? Can you see through my eyes that I’m about to explode?

Lula Blog

Un blog inspirat din viața reală!

Incercari

de ginduri

Solz de liliac

"...și să nu-ți mai arunci amintirile"

Gara pentru noi

blogul Renatei

VIAŢĂ TRECĂTOARE-BLOGUL LUI VALY

VIATA NE-A FOST DATA DE DUMNEZEU SI TOT EL O VA LUA CAND VA VENI TIMPUL.IMPORTANT E SA TRAIM IN ASA FEL INCAT, PRIVIND IN URMA, SA NU AVEM MARI REGRETE.NIMIC NU-I INTAMPLATOR IN ACEASTA LUME MARE.TOTUL ARE UN ROST.

.*♥**♥*★ *♥*..*♥*. BERNARD *♥**♥*★ *♥*..*♥*.

♥♥ ♥♥ MES PLUS BEAUX BISOUS D'AMITIES A VOUS ♥♥ ♥♥

Thoughts📜

I spend most nights at home falling in love with the idea of you.

JoseRaSan66

Cuando Lo Pequeño Se Hace Visible...

Tapparella.

Risvolti Psicologici Demotivanti ed altre Amenità Tardo Post Adolescenziali.

De prin cărți adunate..

„Cele mai bune cărţi sunt cele care îţi spun ceea ce ştii deja”-George Orwell

henrywest

Expression.

Calator spre infinit

Lucrul cel mai important este sa fii gata in fiecare zi sa sacrifici ceea ce esti pentru ceea ce ai putea fi

Blogul meu de calator

Let' s conquer the world!

yocollector - Romania

amalgam, colectii diverse, amintiri, insigne, brelocuri, artizanat, magneti frigider, etc...

prietendevremerea

O vorba buna

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

Alioşa

File de jurnal

Oovi's Weblog

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

poetryandloveblog

Versuri şi Meditaţii

jllopart

la poesía es libertad

Almeno Tu

racconti e riflessioni

JoculDeCuvinte

ZonaDePoezie

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

🐞uĞuR BöCeĞi🐞LaDYBuG🐞

🐞❤ 💕👠💋🐞🌹💧❤ 💕👠💋🐞 MuTLu oL & MuTLu KaL & MuTLu eT🐞❤ 💕👠💋🐞❤ 💕👠💋 👠❤🐞🐞❤ 👠❤💋🐞 ❤👠❤ 💋❤ 👠🐞❤👠❤ 💋❤ 👠🐞•💘🌹 💜❀🍂°º★°º★•~••#••💘~•★💘🐞❤ 👠🐞❤💋 🐞👠❤💋❤👠🐞Be HaPPY & STaY HaPPY & MaKe HaPPY 🐞❤👠❤💋 👠🐞❤💗¨★🍂💛🍁🌿 ↪★ ✿_🍃🔱🍃 •💘┊ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ 💟 💛 💙 🌸 ┊ 🌼┊ 🌸 ┊ "🌼 💙 💟 💜 ☁┊ 쇼 ┊ 🐰 ┊ ☁ 💖 💙 💛 ─╬ஜఋ╪► ┊ ’•, 💙 ,,•’ 💙 🔱🍃 💛 `’•,,•`’ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ ’•,` 💗 ,,•’ 💟 `’•,,•`’ ✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿ 💕👠✽💕👠💋🐞✽💕👠💋🐞✽ 💕👠✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿

Versuri nemachiate

Ce zi minunată, în fiecare astăzi, nu-i așa?!

Poesias e Cia - Ana de Lourdes Teixeira

Sem pretensões... O único desejo é compartilhar com as pessoas o que escrevo.

youreverydaycoffee

Your thoughts while having coffee

Pays de poésie

Voyage en sonnets vers ailleurs avec Cochonfucius

prieteni virtuali

Pastreaza in sufletul tau , doar momentele frumoase si langa tine doar oamenii, care te pretuiesc cu adevarat!

ecaleopi

Bine ati venit! Welcome!

scrioa

Just another WordPress.com site

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

15 poems left by her

Către cititori: nu vă însușiți creațiile de pe acest site deoarece sunt proprietatea creatoarei. Conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor nu pot fi folosite fără acordul acesteia. Specificaţi sursa de inspirație! În cazul în care sunteți la început cu blogul, rog cât mai multă originalitate din partea voastră! Mulțumesc anticipat! (Mesaj transmis în special persoanei ce a copiat descrierea adresată cititorilor mei, fiind modificate doar câteva cuvinte!)

Miss Ayo Délé

Le blog givré, pétillant et coloré pour tout ce qui me passe par la tête : mode, beauté, art, culture, cuisine, politique, société... / The frosted, sparkling and colorful blog for all that pass me through the head : fashion, beauty , art, culture, cooking, politics, society...

Strop de lumina

Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii...

