*Scrisoare Către Voi…*


Atunci când plâng, îmi vin idei, idei ce le aștern pe hârtie. Dragi mei, am dorit din totdeauna să fiu perfectă, să ating perfecțiunea, însa dorința mă duce către nefericire. Nu sunt frumoasă, nu sunt deșteaptă, însă sunt reală. Am încercat să accept multe răutăți din partea unora, mai bine zis, a unei singure persoane ce mă vede o diabolică. Am tot crezut că într-o zi își va da seama și totul va reveni la normal. Nimic din toate astea nu sa întâmplat și nici nu se va întâmpla. De ceva vreme mi se zbate în cap toate cuvintele urâte primite din partea unei persoane dragi mie, fraze neadevărate , insulte. Mă doare sufletul pentru ca nimic din ce sunt acuzată nu este adevărat . De multe ori am crezut că poate fi involuntar și am iertat, însă cred că am greșit încă de la început. Încă de la început mi-am îmbolnăvit sufletul, corpul uman are capacitatea de a se vindeca, însa sufleul? Se poate vindeca sufletul vreodată? Nu cred. Îmi doresc să fug, însă am o vârstă ce fără voia mea mintea o mai ia înaintea inimi. Vă scriu doar vouă, voi ce mă cunoașteți virtual, vă scriu din adâncul sufletului și vă rog să mă iertați dacă v-am greșit cu ceva. Cineva spune ca eu pe blog filtrez cu bărbați, dragi mei, eu nu filtrez cu nimeni și asta o poate confirma acei bărbați ce mă vizitează, ne citim, împărțim păreri, ne respectăm și nimic mai mult. (Acest cuvânt este folosit de persoana respectivă FILTREZI) Va trebui să mă dezleg de tot ce e rău, pentru asta am nevoie de timp. Va mulțumesc pentru tot, nu am să vă uit, poate am sa revin, când? NU ȘTIU! Acum tac, tac pentru suflet, e prea obosit să mai poată continua. Zile frumoase, zile senine, bucurii, cu drag, Doar eu, Ileana.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

76 de gânduri despre „*Scrisoare Către Voi…*

  1. Poteci de dor 28 Aprilie 2016 la 17:12 Reply

    Îmi pare tare rău că ai luat decizia asta. Nu cred că merită. Nu ştiu cine te-a supărat dar sunt convinsă că nici nu contează. Pune preţ pe cei care te respectă, ceilalţi nu trebuie luaţi în seamă.

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 28 Aprilie 2016 la 17:13

      Bine punctat, multumesc mult Potecuta❤

      Apreciază

  2. bernard25 27 Aprilie 2016 la 11:41 Reply

    Bonjour ILEANA

    C’est bientôt le premier mai
    Et j’ai cherché , cherché
    Les brins de muguet

    Dans les bois d’ALSACE

    Sur les talus ,sous les branchages et je l’ai trouvé

    Je viens t’offrir en avance ce petit bouquet de muguet

    Je l’ai sentie il a une belle odeur parfumé

    Regarde ces belles petites clochettes blanches

    Chaque clochette sonne mon amitié

    Pour toi ce petit porte bonheur

    Passe une belle semaine et un bon 1 mai avec du bonheur

    BISE Bernard

    Apreciază

    • Ileana 28 Aprilie 2016 la 17:00

      Merci une belle soirée, la santé, tout est plus beau et aimé!

      Apreciază

  3. Beta 25 Aprilie 2016 la 16:45 Reply

    Apreciază

    • Ileana 28 Aprilie 2016 la 16:56

      Frumos, adevarat, multumesc mult. O seara placuta draga mea❤

      Apreciază

  4. anytza 24 Aprilie 2016 la 15:52 Reply

    La multi ani de ziua Floriilor!

    Daca toata lumea isi doreste ca aceasta zi sa fie una minunata, eu va urez ca toate zilele ce urmeaza sa fie pline de bucurii si realizari, sa va umple sufletul de voie buna. La multi ani!
    Sa va fie viata rai cu flori
    si pasii fericire,
    sa aveti mereu in cale
    doar pace si iubire!

    Apreciază

    • Ileana 28 Aprilie 2016 la 17:01

      Multumesc frumos, am gasit com, o seara frumoasa, pup❤

      Apreciază

  5. anytza 24 Aprilie 2016 la 15:50 Reply

    La multi ani! de Florii draga Ileana
    Am scris un comentariu si nu s-a postat ,nush cauza .
    Draga Ileana acum am citit de 3 ori aceasta scrisoare si nu-mi vine sa cred ca tu o fiinta draga mie ,inteligenta si cu suflet curat ,poate sa bage in seama aceste lucruri de prost gust venite de la unii diabolici ,sa stii ca am trecut in decursul a 8 ani decand blogaresc,am intalnit persoane care unele s-au purtat urat desi eu sunt la fel de reala cum o spui si tu ,in virtual,asa sunt si in realitate ,dar nu am cedat in fata nimanui ,am mers mai departe ,am indepartat asa zis ,,prietene” care le-am ajutat si am fost jignita in fel si chip,dar nu m-au doborat din contra m-au intarit sa merg mai departe ,am cautat sa indepartez acele persoane care erau diabolice si ma simt f.f. bine acum ,asa trebuie sa faci si tu .,sa nu te gandesti la cei rai ,te pup si sa ai o seara minunata! Sincer imi pare rau ca esti trista dar te vei intarii !

    Apreciază

    • Ileana 28 Aprilie 2016 la 16:55

      Multumesc frumos, ma voi uita la spam, posibil sa fie acolo, deoarece mai gasesc si acolo comentarii. Imi cer scuze pentru intarziere, asa este lumea e colorata cu toate culorile. Cred in Dumnezeu, si asta imi este suficient.

      Apreciază

Cu respect Ileana!

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

15 poems left by her

Către cititori: nu vă însușiți creațiile de pe acest site deoarece sunt proprietatea creatoarei. Conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor nu pot fi folosite fără acordul acesteia. Specificaţi sursa de inspirație!

Miss Ayo Délé

Le blog givré, pétillant et coloré pour tout ce qui me passe par la tête : mode, beauté, art, culture, cuisine, politique, société... / The frosted, sparkling and colorful blog for all that pass me through the head : fashion, beauty , art, culture, cooking, politics, society...

Strop de lumina

Aş vrea să fac cu tine ceea ce face primăvara cu cireşii...

Pays de poésie

Voyage en sonnets vers ailleurs avec Cochonfucius

liviu mataoanu

Personal page WordPress.com site

CENZURAT

Crede in ceea ce esti

Poetul Virtual

Învaţă să asculţi.

Victor Ilina

O încercare

Cristian Blog

„În spatele unui lucru banal se poate ascunde o întreagă poveste”

whisperer2

Just another WordPress.com site

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

Comedie

Blog de Comedie

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

arta si natura

O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte

Freue dich auf Biene's Wordpress 2013

Ich bin nicht auf dieser Welt,um so zu sein, wie andere mich haben wollen.

Schau dich bei mir um und komme wieder

Der beste Weg, andere an uns zu interessieren, ist der an ihnen interessiert zu sein.

Emanuela Istrate

"Daca vrei să te înveţi – învaţă pe alţii!" – Cicero

Confesiunile unei tinere .🎭

Am sã scriu pânã când mintea îmi va fi secãtuitã de gânduri și pânã însuflețirea îmi va pieri în marea paradisiacã a Universului serafic.

cala19ani

Jurnalul unei studente din București

by Natasha Alina

Blog de scriitor

SumitOfficial's Blog

Continuous Progression, Exponential Growth.

chezgeorgiana

„Lumea este imperfectă. Contează, însă, nu cum o găseşti când vii, ci cum o laşi când pleci. Încearcă să laşi în urma ta lucrurile un pic mai bune decât le-ai găsit.” (Aurelian Silvestru)

Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Where Words Daily Come Alive

A Word Press Blog Which Will Make You Smile

jurnalul unei femei puternice

Unele femei aleg să își urmeze bărbații, în timp ce altele aleg să își urmeze visul. Dacă nu știi ce cale să alegi, amintește-ți următorul lucru: cariera nu îți va spune niciodată că nu te mai iubește.

Wide Awake But Dreaming

Slip into my thoughts and do watch your step

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

annazidezi

Bine ati venit pe blogul in care veți găsi momente,trăiri,întâmplări din viata mea.

pseudoblogul

"Writing is something you do alone. Its a profession for introverts who want to tell you a story but don't want to make eye contact while doing it." - John Green

mikesteeden

THE DRIVELLINGS OF TWATTERSLEY FROMAGE

time 2 photograph

I sell ideas, not photos

From Far Away 🔛

When something is meant to be yours, it will be.

mysuccessisyoursuccess

Just another WordPress.com site

Despre trup şi suflet

Primăvara din sufletul tău ar trebui să fie capabilă să dezghețe iernile din sufletele celor din jur. Alege să fii primăvara pe care ai dori să o vezi în ceilalți. Poți începe cu un zâmbet. (:

„ALTERA PARS”

Autor: ERWIN LUCIAN BURERIU. Materialele, grafica și fotografiile îmi aparțin. Pe frontispiciu -„Hagymatikum” din Mako (Ungaria)

