*Desi Nu Fac Politica…*


Desi nu fac politica si mi-am propus sa nu vorbesc aici despre asa ceva, am totusi o mare curiozitate. Cei ce zic: ,,Ne-am luat tara inapoi”, la ce se refera oare??? De unde sau de la cine au luat-o, cine ne-o furara frate si eu am ramas in urma cu stirile? Cred ca toate le-am facut cu mana noastra si cu buna stiinta ori de cate ori am avut de ales. Ca am facut-o prost sau bine, am simtit pe pielea noastra. Nu stim niciodata din prima cat de buna e alegerea facuta si mai ales nu cred ca are rost sa aruncam cu noroi in nimeni. Ar fi bine mai intai de toate sa demonstram ca avem cei sapte ani de acasa si sa ne gandim la zicerea din biblie,,Cine e nevinovat, sa arunce primul piatra”…. Va urez ganduri bune si multa intelepciune!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „*Desi Nu Fac Politica…*

  1. Aliosa 27 Noiembrie 2014 la 6:42 Reply

    Buna dimineata, Ileana !
    Chiar daca NU faci POLITICA, este bine sa fii INFORMATA asa ca, intra pe :
    http://www.in-cuiul-catarii.info/2014/11/23/intrebari-pentru-johannis-si-nu-numai-8054
    As vrea sa nu-mi ocloesti blogul din cauza acelui gelos ………………
    Poate chiar asta a urmarit : sa nu mai comentezi nimic la mine ! 😦
    Daca NU vei mai COMENTA, atunci, fara sa vrei ii faci jocul si nu as vrea asa ceva ……
    O zi frumoasa si NU UITA : oricand esti BINEVENITA in casa-mi virtuala ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    • Ileana 29 Noiembrie 2014 la 12:22

      Buna ziua. Am stat si m-am gandit foarte mult daca sa dau aprobare sau nu, comentariilor Dumneavoastra.
      Nu fac politica.
      Viata mea particulara nu are legatura cu politica.
      Doar o intrebare:- Daca dumneavoastra primiti un comentariu de cest gen referitor la sotie sau prietena sau fosta prietena …puteti fi de acord?
      Indiferent de situatie eu nu voi vorbi urat de nimeni.
      Cuvantul acelui (gelos) Nu pot permite. Cand ai fost sau esti cu cineva nu poti permite ca altcineva sa vina si sa arunce cu noroi. Nu vreau sa intru in amanunte. Sper sa fiu inteleasa, o zi Binecuvantata alaturi de familie.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Beta 24 Noiembrie 2014 la 11:17 Reply

    O saptamana plina de reusite si bucurii. Avem maine o sarbatoare si Duminica alta asa ca sa fim pline de veselie ca asa-i mai bine. Pupici ❤

    Apreciază

    • Ileana 25 Noiembrie 2014 la 23:22

      Buna iubita! Da, asa este acum vin sarbatori una dupa alta 😉
      Multumesc, o seara frumoasa, pupici cu lipici de la departare! ❤

      Apreciază

  3. Beta 23 Noiembrie 2014 la 17:40 Reply

    O seara de Duminica placuta draga mea. Ai dreptate in ce exprimi in postare insa oamenii de felul lor nu pot sta linistiti si intervin in multe probleme unde chiar nu au habar dar cum se spune pe la noi : „Vorbeste si nea Ion ca si el este om”ne trezim ca suntem angrenati in discutii cu iz politic de fiecare data cand trebuie sa se faca rocada la presedentie sau guvernare. Daca acest popor ar demonstra ca este educat si bine intentionat, cu respect pentru semenii lor nu s-ar intampla ce se intampla la noi. Ghinionul nostru , vorba noului ales este ca s-a luptat de la asa zisa revolutie incoace mult prea mult sa se termine aceasta tara si popor si ca sa se reuseasca s-a lovit in educatie, sanatate si religie. Dupa aceea parcursul a fost mai usor mai ales la un popor care a stat izolat aproape 50 de ani si deodata i s-a suflat la ureche ca e democratie. minciuna ca si cu revolutia dar nu este vina nimanui decat a noastra ca am cazut in plasa dusmanilor nostri. Nici nu avem aluatul necesar sa stim sa ne impunem si sa luptam uniti impotriva dusmanului ci cum e mai prost o parte dintre noi ne aliem cu el pentru 3 arginti si lovim in fratii nostri. Istoria ne-a demonstrat ca asa se intampla si nu trebuie sa ne mai miram de nimic. Singurul lucru pe care-l putem face este sa incercam sa fim mai politicosi si mai toleranti, sa ne masuram cuvintele si faptele ca si asa viata ne este grea si pecetluita. Te pupic ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 23 Noiembrie 2014 la 22:52

      Buna seara draga mea! Multumesc frumos! ❤
      Din pacate este asa cum spui tu si nici nu cred ca in urmatori ani se vor intampla minuni. Da, aluatul este esenta, iar daca el lipseste…
      Nu am crezut niciodata ca ar fi fost revolutie 🙂
      Da, sa incercam macar un gram sa fim mai politicosi, mai rabdatori cu noi insine sa toleram si sa ne masuram cuvintele.
      Iti doresc o noapte linistita, un inceput de saptamana cu impliniri, bucurii si tot ce iti doresti tu! Pupici! ❤

      Apreciază

  4. racoltapetru6 22 Noiembrie 2014 la 7:06 Reply

    Mulțimea are nevoie de sloganuri, mai mult sau mai puțin inspirate, pentru a se exprima în grup sau individual. Cum ar fi și cea cu: „Cine nu sare, nu vrea schimbare!” Eu n-am sărit, dar sper că am votat schimbarea. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 22 Noiembrie 2014 la 12:50

      Punctul pe I ca de fiecare data 😉
      Votai si eu schimbare… :)…asadar…sper intr-o schimbare… 😉

      Apreciază

Cu respect Ileana!

Aici. Mereu.

All about life..

GISELA

visând cu ochii deschiși

Caos Literario

Comprendiendo el verdadero significado de la literatura.

mimbus07

Îmi place sa nu fiu înțeleasă, pentru că intr-un final fericit când apare adevărul, totul va fi apreciat. Asta mă va face să zâmbesc cu sufletul.

OpinioniWeb-XYZ

Oltre il bar dello sport: opinioni consapevoli per districarci nel marasma delle mezze verità quotidiane!

paperlanternsinpapertown

Heart only speaks when mind shut down...😊😊😊💘💘

bkumarauthor

bkumar is author for you

Grimalkin Poems

”Roșesc, mă îngrozesc și mă cutremur acum, când destăinuiesc hârtiei groaznica-mi cruzime.”

A Better Man

Make a Start

JoculDeCuvinte

ZonaDePoezie

Manningtree Archive

A great site for Movies, Stage, Music, Literature, Art…… of yesteryears

Eye-Dancers

A site devoted to the Young Adult sci-fi/fantasy novel The Eye-Dancers

*Ana-Maria.PM*

Poetry lover, coffeeholic & books addict

just a girl

''she was a rainbow but he was colorblind.''

mysuccessisyoursuccess

Just another WordPress.com site

Croatia, the War, and the Future

Ina Vukic - Croatia: people, politics, history, economy, transition from communism to democracy

JoseRaSan66

Cuando Lo Pequeño Se Hace Visible...

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Căsuța Din Povești cu poveşti

Semeni o faptă, culegi un obicei; semeni un obicei, culegi un caracter; semeni un caracter, culegi un destin. – Dalai Lama

aliceclarablog

Azi nu mai e nimeni, sunt doar eu. Sunt inconjurata de atatea persoane si totusi ma inec in singuratatea mea.

BeforeOrNot

Când vrei să plângi: abține-te, suferă și mergi înainte. Unicul om care îți va fi alături toată viața ești tu. Trăiește până ești în viață.

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

CLIPE DE RAI DIN IADUL MEU

SCRIE! Nu sta degeaba că degeaba stai

yocollector - Romania

Logo-colectii diverse, colectie insigne, colectie brelocuri, artizanat,

Superduque

Mi patria es todo el mundo.

Momente.

Carti.Cafea.Momente.

romanticshayri.wordpress.com/

Keep your secrets to yourself !! if you can’t – So never expect the other one to do so.--All Copy Right are Reserved.

De dingen des levens !

Dagdagelijkse dingen die je nergens anders leest.

Socio Oriflame:Únete conmigo:@ladyniculina

Un año y un mes con éste blog. Aqui en mi blog voi a enseñar los cosmético de Oriflame ,trucos, consejo,descuentos, novedades y consejos de belleza.Alicante

fatacuțigara

”Be the change you want to see in the world.”

Sfetnic Practic

Read and think first, choose later

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

ropot de secunde...

DE NICĂIERI... CĂTRE NICIUNDE

Eltiempohabitado's Weblog

Blog de Julie Sopetrán. Poesía para niños y adultos.

ChronosFeR

Música, Literatura, Fotografia, Cinema,Cultura.

jdubqca

poetry by j matthew waters

Purplerays

spiritual enlightenment and self improvement

- MIKE STEEDEN -

THE DRIVELLINGS OF TWATTERSLEY FROMAGE

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

muzele albe

texte și fotografii de Cristina-Monica Moldoveanu

iuglio in due

Marcu Claudia Adriana

GÂNDURILE DINTRE PAGINI!

Cărțile educă spiritul!

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

