*La Multi Ani!-Happy New Year!*


 


Dragă Prieten/a, pentru că mai sunt puţine ore pană în Noul An, 2014, îţi doresc ca acesta să-ţi aducă linişte, sănătate, bucurii langă cei dragi, belşug şi împlinirea visurilor tale ! Îţi doresc să-ţi găseşti forţa să lupţi pentru visele tale ! Îţi doresc să ai un an mai bun decat cel pe care acum îl încheiem ! LA MULTI ANI !!!

Dear Friend / a, because there are few hours until the New Year, 2014, I want it to bring you peace, health, joy near and dear ones, abundance and fulfillment of your dreams! I wish you find the strength to fight for your dreams! Do you want to have a better year than he now complete! HAPPY BIRTHDAY!
Și pentru că încheiem un an este timpul pentru un bilanț. Este timpul să cântărim și să măsurăm ce am primit, cât am dăruit și cât am pierdut pe parcursul acestui an.

And because completing a year‘s time for a review. It’s time to weigh and measure what I got, as I gave and how we lost this year.
Este vremea să vedem dacă am reușit ce ne-am propus la începutul lui 2013.
Ne-am schimbat în mai bine? Dăruim mai multă iubire? Stăm aproape de cei dragi fără să pretindem nimic în schimb?
Am reușit să ajungem și la finalui acestui an. Așa că ar trebui, în primul rând, să înălțăm un gând mulțumitor spre Cer, pentru că Dumnezeu ne-a dăruit încă un an. Și ne-a dat și libertatea de a-l folosi după bunul nostru plac.

Time to see if I could what we proposed in early 2013.
We’ve changed for the better? Give more love? Stay close to your loved ones to claim anything in return?
I managed to get at the end of this year. So it would be, first, to raise a grateful thought toward heaven, because God has given us another year. And gave us the freedom to use it at our sole discretion.

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

47 de gânduri despre „*La Multi Ani!-Happy New Year!*

  1. anitanna 17 Ianuarie 2014 la 18:54 Reply

    Pentru acest fundal muzical se plateste??? Amincercat si eu dar nu am reusit sa -mi pun la widget asa ceva… Pupici!

    Apreciază

    • Ileana 18 Ianuarie 2014 la 16:20

      Melodia am luat si eu de la Xenia, mi se pare ca la ea am auzit o melodie, am dat clic si am dus la mai multe melodi de unde iti alegi tu ce vrei. Pupici!

      Apreciază

  2. anitanna 17 Ianuarie 2014 la 18:53 Reply

    Bun venit,in prag de seara pe la mine. Ma bucur si chiar eram ingrijorata de ce nu raspunzi,la mesajele lasate ,probabil ca ai fost ocupata. .. Toate gandurile bune si toata stima si respectul… O seara buna,reusita alaturi de sot! Pup!

    Apreciază

    • Ileana 18 Ianuarie 2014 la 16:21

      Da iubita, insa acum sunt acasa, e totul bine. O seara frumoasa! Pupici!

      Apreciază

    • anitanna 19 Ianuarie 2014 la 18:26


      Buna seara! Acum am reusit sa ajung si pe la tine,sper ca ma ierti.Dimineata,am avut grija de musafiri,am plecat si la biserica,la pranz am stat cu toti la masa si pe la 4 am ramas iarasi singuri… O seara buna ,linistita iti doresc! De maine ,poate ca voi avea timp si de vizite si de mine??? Pup!
      In legatur cu melodia,sa stii ci eu am dat click la tine,dar mai departe m-am impotmolit… mie imi place asa ceva pe blog… dar as fi vrut sa fac cu wedgeturile blogului,dar nu merg.. Pup!

      Apreciază

    • Ileana 20 Ianuarie 2014 la 0:04

      Ma bucur ca esti bine. Eu am facut un filmulet si mai toata ziua am avut de lucru 🙂 Vise frumoase, pipici!

      Apreciază

  3. Aliosa 16 Ianuarie 2014 la 8:17 Reply

    Am ramas socat
    când am constatat
    ca nu am trecut
    ca sa te salut
    la-nceput de an
    ca un gentelman !!!
    La Multi Ani cu sanatate
    ca-i mai buna decat toate !
    Am gasit la tine, cea mai frumoasa postare !
    Sincere felicitari !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    • Ileana 16 Ianuarie 2014 la 22:34

      Buna seara!…Multumesc mult!…Sa aveti parte de multi ani cu sanaatte, bucuri si tot ce va doriti!…O seara frumoasa!

      Apreciază

Cu respect Ileana!

Aici. Mereu.

All about life..

GISELA

visând cu ochii deschiși

Caos Literario

Comprendiendo el verdadero significado de la literatura.

mimbus07

Îmi place sa nu fiu înțeleasă, pentru că intr-un final fericit când apare adevărul, totul va fi apreciat. Asta mă va face să zâmbesc cu sufletul.

OpinioniWeb-XYZ

Oltre il bar dello sport: opinioni consapevoli per districarci nel marasma delle mezze verità quotidiane!

paperlanternsinpapertown

Heart only speaks when mind shut down...😊😊😊💘💘

bkumarauthor

bkumar is author for you

Grimalkin Poems

”Roșesc, mă îngrozesc și mă cutremur acum, când destăinuiesc hârtiei groaznica-mi cruzime.”

A Better Man

Make a Start

JoculDeCuvinte

ZonaDePoezie

Manningtree Archive

A great site for Movies, Stage, Music, Literature, Art…… of yesteryears

Eye-Dancers

A site devoted to the Young Adult sci-fi/fantasy novel The Eye-Dancers

*Ana-Maria.PM*

Poetry lover, coffeeholic & books addict

just a girl

''she was a rainbow but he was colorblind.''

mysuccessisyoursuccess

Just another WordPress.com site

Croatia, the War, and the Future

Ina Vukic - Croatia: people, politics, history, economy, transition from communism to democracy

JoseRaSan66

Cuando Lo Pequeño Se Hace Visible...

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Căsuța Din Povești cu poveşti

Semeni o faptă, culegi un obicei; semeni un obicei, culegi un caracter; semeni un caracter, culegi un destin. – Dalai Lama

aliceclarablog

Azi nu mai e nimeni, sunt doar eu. Sunt inconjurata de atatea persoane si totusi ma inec in singuratatea mea.

BeforeOrNot

Când vrei să plângi: abține-te, suferă și mergi înainte. Unicul om care îți va fi alături toată viața ești tu. Trăiește până ești în viață.

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

CLIPE DE RAI DIN IADUL MEU

SCRIE! Nu sta degeaba că degeaba stai

yocollector - Romania

Logo-colectii diverse, colectie insigne, colectie brelocuri, artizanat,

Superduque

Mi patria es todo el mundo.

Momente.

Carti.Cafea.Momente.

romanticshayri.wordpress.com/

Keep your secrets to yourself !! if you can’t – So never expect the other one to do so.--All Copy Right are Reserved.

De dingen des levens !

Dagdagelijkse dingen die je nergens anders leest.

Socio Oriflame:Únete conmigo:@ladyniculina

Un año y un mes con éste blog. Aqui en mi blog voi a enseñar los cosmético de Oriflame ,trucos, consejo,descuentos, novedades y consejos de belleza.Alicante

fatacuțigara

”Be the change you want to see in the world.”

Sfetnic Practic

Read and think first, choose later

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

ropot de secunde...

DE NICĂIERI... CĂTRE NICIUNDE

Eltiempohabitado's Weblog

Blog de Julie Sopetrán. Poesía para niños y adultos.

ChronosFeR

Música, Literatura, Fotografia, Cinema,Cultura.

jdubqca

poetry by j matthew waters

Purplerays

spiritual enlightenment and self improvement

- MIKE STEEDEN -

THE DRIVELLINGS OF TWATTERSLEY FROMAGE

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

muzele albe

texte și fotografii de Cristina-Monica Moldoveanu

iuglio in due

Marcu Claudia Adriana

GÂNDURILE DINTRE PAGINI!

Cărțile educă spiritul!

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

