*Nicicand Nu Voi Fi A Ta Si Totusi A Ta Sunt Dintotdeauna…2009 09 7!*


Vrei sa vezi o floare, s-o atingi, s-o alinti…atunci ar trebui sa ma vezi…Vrei sa imbratisezi cerul, atunci nu ezita sa ma cuprinzi in bratele tale caci eu sunt bolta senina… Vrei sa gusti esenta zborului, atunci vino catre mine fara teama fiindca eu sunt mai mult decat aripa universului, sunt zborul ca materialitate… Si daca ti-e pofta de fructe proaspete si parfumate intinde mainile tale si ramurile mele vor apleca spre tine tot rodul desavarsirii florilor… Iar daca trupul tau iti mai cere si misterele adancurilor albastre, atunci arunca-te plin de incredere in mine caci voi fi pentru tine ocean de nesfarsita iubire si fericire in care nu poposesc nicicand epave de sentimente si nimeni nu-ti va fura libertatea si nemurirea…Vrei ca spatiul sa fie un suras in palma ta dreapta, ti-l voi darui fara sa te temi c-ai putea sa te prabusesti asemeni lui Dionis pentru ca eu sunt insusi universul metamorfozat din prea mult sentiment… 20 12 2013 a fi sau a nu fi, Eu sunt…

Sau vrei ca pasii tai sa nasca si cantece in durata lumii…atunci asculta-ti mersul si vei intelege ca eu sunt muzica divina a sferelor, ca eu sunt glasul care cheama, ca eu sunt sunetul care binecuvanteaza…Ori vrei ca existenta sa-ti fie numai dans…trebuie doar sa te lasi purtat de ritmul ingeresc al daruirii mele si vei afla cum din mine se nasc miscarile astrelor intr-o armonie atat de cuminte…Vrei sa nu uiti ce-nseamna jocul…Ascunde-te si lasa-ma sa te caut prin suflet, printre adieri de iubire, printre clipe de extaz divin, printre leucocite si hematii, prin parfumuri de iarba abia cosita, prin fosnet de arbori, prin caderi de fulgi de nea…si te voi gasi oriunde…doar eu sunt toate astea…dar tu nu ma vei gasi nicaieri pentru ca sunt culorile din tabloul universal, sunt pensula si pictorul, sunt panza si rama, sunt desenele in relief sau chiar numai liniile lor, sunt fiecare clipa a celorlati muritori, sunt ei si nu sunt nimic… Avandu-i pe ei, ma vei avea pe mine, iubindu-i pe ei, ma vei iubi pe mine… Ma vei gasi si ma vei pierde in fiecare clipa pentru a ma regasi iarasi…Nicicand nu voi fi a ta si totusi a ta sunt dintotdeauna…

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „*Nicicand Nu Voi Fi A Ta Si Totusi A Ta Sunt Dintotdeauna…2009 09 7!*

  1. babyy2013 11 Martie 2015 la 2:17 Reply

    Sa stiu ce?…Nimic din asta lume.
    de fiecare daca cand am vrut sa iti spun ceva ce ma doare tu m-ai lovit ianinte ca eu sa pot spune, si asta nu e vina ta, e vina mea ca nu am spus la momentul respectiv. In nenumarate zile imi doream sa fiu cu tine, aproape in fiecare seara plang, am dorit in visele mele sa fiu cu tine fara nimic, doar noi doi sa fim impreuna, fara manacare, fara apa si sa traim atat cat se poate, dar sa fim impreuna, vorbeam cu mine in gand seara de seara cum sa iti pot spune si sa vin, sa fugim oriunde pentru ca ma saturasem de toate, iar viata e scurta, iar iubirea e una singura.
    Nu, m-am inselat. Iubirea nu exista, dragostea este mai amara decat veninul.
    Eu?…Eu sunt rea, foarte rea, sunt diavol, vipera,curva,si tot ce e mai rau pe lumea asta.
    Eu…Am murit pentru iubire, am ingropato definitiv.
    Am avut si un fiu, acum numai am, am avut si parinti, acum numai am, am avut si un frate, acum numai am. Neamuri? Nu stiu, habar nu am ce neamuri sau daca a fost ceva adevarat vreodata, nu imi cunosc foarte bine radacinile, eram prea mica pe vremea cand cei dragi m-au parasit.
    Eu? Eu m-am oprit. E ultimul mesaj catre tine.
    Stiu, esti un om bun si ai sa ma ierti, ai sa ma injuri, ai sa tipi, dar ai sa ma ierti si ai sa mergi pe drumul tau inainte.
    Nu vreau intrebari, nu voi raspunde la nici o intrebare, la nici un mesaj.
    Cuvintele din acest mesaj spune totul si tu vei intelege.
    Iubirea este pe moment, nu e ceva vesnic, nu e ceva curat, nu e ceva pur, iubirea e urata, eu am fugit de ea. Pentru mine iubirea este ceva urat, cel mai urat si mai dureros lucru care mi sa intamplat in viata asta.
    Am fost fericita pe moment, deci…iubirea nu e frumoasa, nu e buna, iubirea este rea, iar eu nu o urasc, insa am fugit de ea si numai vreau sa aud nimic. ADIO!

    Apreciat de 1 persoană

    • Orhidee 12 Martie 2015 la 23:44

      Numai pot astepta, nu am stare, iar acum inteleg mai bine ca niciodata pe ceilalti. Nu imi puteam imagina cum unele femei nu renunta la cineva. E greu de spus. La mine a fost cu totul altceva, dar…le inteleg si pe ele, pentru ca atunci cand esti singur, ai trecut prin multe greutati, nu ai ceea ce iti doresti tu, iar pe internet cineva iti intinde o mana, te incurajeaza, iti mai face si o declaratie…ei..atunci te poti indragosti, ca apoi sa nu intelegi de ce aceea persoana te ignora dupa un timp. Nu e cazul meu, insa acum pot intelege mult mai bine totul. Da, numai rezist si voi intra pe internet sa vad ce face, mie dor mie aiurea, mie sete de el, mie de toate, ma dor toate.

      Apreciat de 1 persoană

    • Orhidee 12 Martie 2015 la 23:45

      Am intrat pe internet, am reusit cu toate emotiile sa ma loghez si am avut o surpriza ce ma facut sa sufar mai putin. Voi atasa aici raspunsul la asa zisul mesaj ce eu l-am pus si aici la comentarii si la el. De ce ma simt putin mai usurata si mai bine? Pentru ca…acum stiu ca e bine, pentru ca nu am simtit suferinta din partea lui catre mine, doar aceleasi cuvinte ca de fiecare data. Ceva ma facut sa imi para rau, faptul ca a fost in spital. Ce fac eu? Cum ma simt eu? Am fost in spital? Nuuu. Eu sunt asa cum relateaza el.

      Apreciat de 1 persoană

    • Orhidee 12 Martie 2015 la 23:46

      Nu( ……, )de fiecare data cand ai spus ceva, ai facut altceva. De fiecare data ai spus ca nu ai nicio treaba cu (tara respectiva) dar uite ca pentru ei mai trimis la dracu fara sa iti pese ca am lasat ani din viata sa treaca ca tu sa renunti pentru todeauna la calatoriile astea alea tale in scop de crucea rosie.
      Nu te-am lovit ci am spus doar ceea ce vedeam si anume o bataie de joc la asa spusa relatie dintre noi.
      In acel mesaj nu m-am referit la ceva anume, m-am referit in totalitatea timpului.
      Delirezi, asta faci. a de ceea ce voi face eu ptr ca tu vei pleca in 9…)? Sau atunci cand ti-am spus ca daca mai pleci o sa ma supar pe tine si tu mi-ai raspuns ca sa fiu sanatos? Nu, cred ca atunci cand am venit la (….) sa te iau si sa ne mutam la patron si tu nici macar nu ai venit asa de curiozitate sa vezi daca sunt la (ghel.)
      Am plecat inapoi singur, tot asa cum am si venit si m-am facut de ras si la patron si asta ptr ca tu nu vrei a fii cu mine ptr ca ar renunta copilul sa mai creada ca esti mama lui dar de fapt ptr el nu esti decat o curva.
      Daca asa spui tu… Asa este, eu nu voi comenta nimic la cele spuse de tine, doar cateva cuvinte…
      Asa este, te-ai inselat cand ai crezut ca ma poti duce cu presul la nesafarsit ca eu sa astept sa te saturi intai de copilul tau si apoi daca nu mai traieste( …) sa incerci sa fii cu mine.
      Tu insusi esti un venin pe care lai preluat de la fiitu si cu care traiesti in fiecare zi. Tu nu poti accepta iubirea ptr ca aceasta cere un minim de sacrificii pe care tu nu le poti realiza. In mintea ta ai vrea sa stai cu fiitu pana mori, si eu sa ma bucur doar de ideea ca esti iubita mea. Sa te alint, sa te sustin sa stai cat mai mult in( …), sa fiu bucuros ca stai cu nepotul ca freaca….Sa iti fiu loial, sa nu cumva sa vorbesc cu altcineva , sa fiu disponibil oricand etc.
      Nu am cerut nimic din ceea ce spui tu si nici nu putem fii siguri daca cineva ne este loial mai ales ca in trecut au fost tradari
      Tu chiar ma crezi tampit, nu-i asa? Nu mai ai copil dar ptr el de 5 ani imi faci viata un cosmar. Nu mai ai copil dar chiar si acum esti la el. Nu mai ai copil dar te-ai dus sal pupi in cur chiar si dupa ce tea facut ultima curva din ….. Cu cine vorbesti tu? Cu mine? Nu cred!
      Nu, nu te cred tampit. Incerc sa inteleg totul.*
      Eu te-am iertat de mult, de cand am constatat ca esti incapabila sa ai o relatie de iubire. Tu poti avea doar relatii cu fiitu in care sa nu uiti niciodata sa ma zapacesti cu textul „Asta e, e copilu meu” si sa te duci sal servesti pe el in timp ce eu trebuie sa stau cuminte si sa te astept.
      Tu esti sanatoasa la cap? Cat ai crezut tu ca o sa tina vrajeala asta a ta?
      Pe bune, tu chiar ma crezi un idiot.
      Nu, nu te cred idiot. Nu esti idiot. imi este suficient acum si aici ceea ce citesc.
      …………., tu ai spus de mult ca singura persoana ptr care ai face orice este copilul tau. Pe urma ai intorso ca erai nervoasa insa timpul a dovedit ca ptr idiotul de fiitu ai fi in stare chiar sa renunti la mine.
      Sami bag … in norocul meu daca team inteles vreodata vis a vis de fiitu. Tremuri toata doar cand il vezi si ramai muta la orice ti-ar spun el. Dumnezeu sa va inteleaga ca eu nu pot.
      Tu cand ai ceva probleme de rezolvat si vrei ca eu sa nu aflu, cauti motive sa te certi cu mine si sa nu vorbim cateva zile cat iti rezolvi tu problema.
      Pe urma prostul de …….. te implora sa te impaci cu el si uite asa tu iti rezolvi toate problemele fara ca sa crezi ca eu as sti ceva insa asta este doar ceea ce crezi tu , nu si ce cred eu.
      Da?…Daca spui tu…nu te contrazic.
      Ce pot sa-ti raspund aici?
      Esti penibila aici: cel mai urat si mai dureros lucru care mi sa intamplat in viata asta. Cel mai urat lucru este sa te duci cu …..in ………..si sa stai amandoi cateva luni si pe mine sa ma minti ca esti singura colo, apoi si fiitu si ….. sa spuna ca ati fost amandoi.
      Cel mai urat lucru esti tu insusi ptr ca spui vorbe de viitor dar tie iti este mintea doar la fiitu. Manipulezi oamenii ca sa-ti fie tie bine. Regret ca te-am cunoscut, regret ca mam culcat cu tine si regret ca uneori am crezut in tine.
      Regret ca ai o minte atat de ingusta si regret si mai mult ca nu am inceput o viata noua atunci cand am avut ocazia. Urasc mincinosii ca tine care traiesc din vrajeala si suferinta altora si regret ca nu tiam tras un sut in cur atunci cand trebuia. Mai enervat rau cu vorbele astea: Pentru mine iubirea este ceva urat, cel mai urat si mai dureros lucru care mi sa intamplat in viata asta.
      Pentru tine eu sunt ceva urata ca nu ma mai poti minti. Daca urai iubirea nu erai la ……… lui fiitu de 5 ani continuu.
      Tu nu ai cunoscut niciodata iubirea si de aia delirezi. Iubire de care vorbesti tu, cea de moment se intampla atunci cand te ….. Dupa ce ai terminat nu mai este iubire.
      Iubirea adevarata nu ai sa o cunosti niciodata si asta ptr ca este prea bolnava de fiitu si de ……..in general.
      De nepot….nu mai vorbesc. Apropo de asta. De ce fiitu a spus ca trebuie sa te duci in ……….sa ai grija de nepot ptr ca umflata de f … este bolnava si tu iai spus sa faca copil si de ce se intampla exact cum a spus el?
      Multe minciuni ai adus intre niu ………o/ Mult mai dus de nas dar nu ai stiut sa te opresti.
      Tu nici acum nu vroiai sa te desparti de mine dar nu mai ai justificari, nu stii ce sa-mi mai spui ptr ca totul se intampla cum a spus fiitu si de aia ai cautat sa ma enervezi si sami ies di fire, ca tu sa ma trimiti la dracu si asa nu mai trebuie sami dai socoteala.
      Pacat ……….. Eu te iert dar Dumnezeu nu te va ierta niciodata ptr ca mai lasat fara viitor, mai lasat sa raman in acelas loc mizerabil unde sunt acum si mai mintit continuu ca o sa fii cu mine daca am rabdare dar de fapt ai stat tot timpul ci fiitu.
      Mai urmarit peste tot pe net si daca nu ai gasit nimic impotriva mea, atunci ai inventat. Ai stat de vorba cu oameni care ma criticau in fata ta si ai dus mai departe subiectul despre mine, mai facut sa sterg tot de pe net inclusiv facebok si cand ai vazut ca nu mai am nimic mai expediat. Ce suflet ai, daca ai?
      Nu stiu daca vei mai intra vreodata aici ca sa citesti mesajul ptr ca esti foarte ocupata cu ……. si copilul tau, insa eu iti voi spune.
      Iti jur cu mana pe inima ca ma asteptam la un „Flit” din partea ta.
      In ultimul timp cautai mereu o scuza ca sa nu mergem la munca impreuna sau nu pleci nici tu. Ba ca cineva ti-a spus ca trebuie sa stii o limba straina si trebuie sa mai stai sa o inveti, ba ca italianul sa indragostit de tine si nu pleci ptr ca stii ca eu voi suferi (dar in ….. de ce pleci daca stii ca sufar cand te stiu acolo?), ba ca cineva de pe olx ti-a spus ca este posibil sa iti gaseasca de munca dar poate dura si o luna, si doua si sapte..
      In toate mesajele tale gasea-i un motiv in care sa amani plecarea de acolo si asta ptr ca nu vei pleca prea curand . Promisiunea ta fata de …….. trebuie dusa pana la capat si cum esti intre ciocan si nicovala, ai ales o strategie jalnica pe care am sa ti-o spun ceva mai incolo.
      Cu parere de rau iti spun ca …….. a stiut ce spune cand a afirmat ca odata ajunsa de acolo, tu trebuie sa ai grija de nepot si nu ai sa mai pleci pana ce nepotul nu se face mare. Din pacate asa se intampla.
      El a spus destul de clar ca nu facea copil daca nu vorbea mai intai cu tine ca sa te duci acolo si sa ai grija de el si daca tu nu erai de acord.
      De ce esti tot timpul cu nepotul daca fiitu este mincions?
      L-ai facut pe bietul copil (… nu fiitu) sa uite care este mama lui si nu ai face asta daca ai stii ca pleci in curand de acolo ci stii foarte bine ca sederea ta acolo va fi indelungata si de aia ti-ai atribuit rolul de mama, si culemea ca si pe mine vrei sa ma convingi prin gesturile tale ca nepotul este copilul tau.
      In acelas timp mai disperat si pe mine spunandumi zi de zi acelasi cuvnte: Sunt cu nepotul!
      …o, nepotul nu este copilul nostru ca sa tac si sa fiu multumit ca tu ca mama ai grija de rodul iubirii noastre, nu pot sa accept la infinit ca relatia mea cu tine este pusa in ghilimele ptr ca tu vrei sa-i arati lui …..si lui ….. ce sluga buna poti sa le fii , cat de parolista esti fata de ce le-ai promis , si cat de usor ii elimini pe toti ca sa le fii cat mai utila lor.
      Chiar daca esti bolnava, chiar daca esti sanatoasa, programul tau constand in treaba pe acolo si dadacire lui …., este in picioare si asa trebuie sa ramana. In momentul cand spui ca iti este rau, poti sa nu ma mai suni pe mine sau sa vorbim foarte putin, poti sa-mi spui ca nu poti sta la telefon, poti sa stai cu…..in timp ce fiitu freaca …. prin sat, insa nu poti modifica nimic in loialitatea ta ptr …Pana la urma nu asta ma intereseaza pe mine ptr ca nu sunt atat de idiot sa nu inteleg scoala ta , insa ma supara foarte tare ca eu am nevoie sa fii cat de cat pe picioare pana ai sa fii cu mine sau sa ne gasim un servici, si tu nu tii cont de asta ci doar de ….si copiii tai , ….
      Ce fel de relatie este asta? Ce fel de iubire ai avut tu si asa ai constat ca iubirea este urata? Ce sacrificii ai facut tu ptr iubire? De cate ori ai spus ca nu iti pasa ceea ce cred eu si daca ai spus ca pleci la fiitu, pai pleci. De cate ori iai spus lui fiitu ca ti sa facut dor de mine si vrei sa pleci de acolo?
      De cate ori lai ajutat pe fiitu lasand iubirea in suferinta si de cate ori te-a ajutat fiitu pe tine? Altfel spus, ce ai iubit tu in relatia asta de spui ca este amara? De ce minti ca nu ai planuit nimic cu fiitu cand el mi-a spus cu un an inainte ce se va intamplasi asa este? De ce nu ai lasat totul balta daca tot a mintit si sai spui ca ptr ceea ce a facut nu il vei mai ajuta niciodata? Stiu raspunsul.
      ….o, ca sa iti dau un exemplu, iubirea adevarata este ceea ce simti tu ptr copilul tau si ptr nepot. Iubirea este cand cineva isi baga … in gura ta, te face curva si si pe tine si pe mama ta, spune unui strain ca erai la posta prin caminele de nefamilisti , isi baga …inclusiv in gura acelui strain, il face tigan borat, isi baga si slobozul in gura mamei lui ca sa fie tacamul complet, spune cu ura ca regresta ca nu la batut pe cel care ia fost mai mult decat un tata, il face betiv nenorocit si tu zambesti si te duci sai sari in brate spunand „Asta e, E copilul meu!
      Iubire este ceea ce ai spus tu odata, ca in ciuda la tot ce a spus …. despre tine, ai asteptat sa isi ceara iertare si apoi sa aveti o relatie asa cum ar trebui sa fie.
      Doar o femeie care isi iubeste copilul in disperarea, asteapta ca acesta sa faca o minune si sa-si ceara scuze ptr tot ce a spus despre ea si ptr tot ce a facut ptr el. Un singur cuvant „Iarta-ma” te-ar face sa uiti totul si asta doar ptr ca il iubesti enorm de mult, numai ca nu ai sa vezi acele cuvinte decat daca doreste sa te mai prosteasca odata. Eu stiu bine ce a spus fiitu ca cu tine trebuie sa te porti dur daca vrei sa faci ceva si poate ca tie asa iti place, sa fii alaturi de cei care te umilesc.
      Asta este iubire! Sa poti sa renunti la oricine asa cum ai facut tu, ca sa fii alaturi de copilul tau. La el nu ai fi renuntat niciodata ca sa fii cu mine si asta ar trebui sa te face sa intelegi ca nu prea mai iubit decat teoretic. Practic ai lasat ani sa treaca alaturi de familia ta si pe mine mai tinut langa tine prin vorbe care se repetau continuu.
      Pe mine m-ai pus mereu sa astept la rand iar pe el l-ai servit cu prioritate ori de cate ori eram la rand si ajunsesem in fata. Mai trimis inapoi la coada si lai chemat pe copilul tau sa fie (iar) primul venit-primul servit de parca eu nu fusesem niciodata la acel rand.
      Ce mi-ai spus tu mie ultima data cand ne-am impacat? Sa am incredere in tine si am sa vad ca nu o sa-mi para rau.
      Ok, am lasat timpul sa vad ce spune. Ce mi-a spus? Nu numai ca nici macar nu mai vorbeam la fel de mult ca inainte dar ai inceput sa reduci si conversatiile pe motiv ca este fiitu acasa. …fiitu nu este sotul tau si nici amantul tau , si nu vad de ce te feresti atat de tare sa vorbesti cu mine cand el est acasa, daca nu te-ai feri ca el sa isi de-a seama ca inca mai vorbesti cu mine?
      Eu sunt sigur 100% ca ti-a spus ca nu te va mai recunoaste ca mama daca nu renunti la mine, si tu ca o cersetoare de iubire, iai spus ca ai terminato cu mine doar ca sa nu cumva sa te scoata din viata lui.
      Il doare in … pe fiitu de tine, de mine si de oricine altcibeva. El doar se foloseste de oameni si mai ales de prosti ca tine care dupa ce te face cu ou si cu otet , razi la cele mai proaste glume ale lui. Crezi ca el este chior si nu vede ca esti topita dupa el? Vede draga mea si asta il avantajeaza foarte tare ptr ca stie cum sa te porosteasca si cum sa aduca intre mine si tine necazuri.
      Daca ai fi stiut ce este iubire, il trimiteai la dracu pe fiitu insa cum sa faci asta cand tu chiar pe el il iubesti?
      Cum pot eu sa mai am incredere in tine cand tu faci aceleas gafe mereu in relatia nostra si nu te abtii niciodata sa nu iti aperi odrasla care ma facut sa imbatranesc mai repede decat ar fi trebuit?
      Era foarte simplificata relatia noastra daca spuneai clar ce vrei de la viata, insa tu spui ca vrei sa fii cu mine dar in realitate ai ani buni de cand esti cu fiitu si astfel complici o relatie care este deja depasita si care nici nu cred ca a existat vreodata in prmfuzimea in care se crede. Iubirea a fost ocazionala si asta doar cand am fost impreuna. Restul a fost teorii si scoli de ale tale ptr ati sustine copilul si a fi mereu alaturi de el.
      Puteai sa ai servici, puteai sa ai un scop in viata dar ai ales sa fii intretinuta de fiitu dar sa te lase sa il ajuti si sa il vezi zi de zi. Esti o absurda sa stii. Mie imi era rusine sa mai ajung acolo dupa cate vorbe a spus el despre tine cum ca te duci la el fara sa te cheme ptr ca de fiecare data te trimite in tara cu mii de euro , insa tu nu ai rusine si nu iti pasa ce spune lumea despre tine si copil chiar daca credibilitatea lui este una foarte mare ptr ca este vorba de insusi copilul tau si nu un strain.
      Spalate pe cap cu el si poate intro zi voi zambi si eu ca tine cand o sa vad ca ti-a puso in mana.
      Am luptat cu toata forta mea sa incep o familie noua cu tine dar nu vrei, nu sunt ceea ce iti doresti, nu sunt fericirea ta si asta doar ca exista ………………….etc.
      Nimeni nu ma poate condamna in privinta asta. Eu mi-am lasat copilul, eram dispus sa renunt la un acoperis sigur ca sa fiu cu tine si tu nu esti in stare ca macar sa nu imi mai aduci atata suferinta dar in schimb victimizezi din propozitie in propozitie.
      Tu trebuia sa fii cinstita cu mine macar dupa cele 3 luni in care mai facut sa cred ca vom fi impreuna si tu te-ai dus sa-ti ajuti copilul. Faptul ca te-am iertat ca mai mintit, trebuia sa te faca sa fii mai corecta cu mine insa tot asa ai ramas. De fapt tu cu gura ta ai spus ca daca am avea impreuna un copil, nu ai vrea sa fie asa de prosta ca mine si sa fiu atat de usor de prostit de o femeie. Te refereai la faptul cum ma prostesti tu pe mine insa de fapt tu esti proasta in discutia asta ptr ca nu mai prostit niciodata ci eu am acceptat minciunile tale ptr ca te iubeam insa cum tu nu stii ce este aia iubire, nu ai cum sa intelegi ceea ce delirez eu pe aici.
      In mintea ta daca ma suni la ora 11 asta inseamna iubire insa ce inseamna restul zilei cand nu ma mai suni deloc?
      Cum sa pot eu sa mai am incredere in tine cand prn tot ceea ce faci tu cimentezi relatia cu ………. si nu cu noi? Cum pot eu sa cred vorbele tale goale cum ca tu nu mai ai copil? Stii de cate ori ai spus asta? De multe ori si imediat ce tia dat ………..telefon si tia spus ca are nevoie de tine, teai dus chiar si fara bani de o apa minerala lasand in urma ta suferinta de care nu iti pasa. Sincer, nu am mai vazut o femeie atat de loiala (a se intelege fraiera) care sa ii pupe picioarele celui care o vede ca o curva si care spune ca o aduce trasa de par din romania pana in …….. daca nu se va tine de cuvant, insa voi stiti mai bine ce este intre voi.
      Ca sa intelegi ca te-am iubit, gandestete doar cat am asteptat ca sa termini cu …. asta nenorocita si sa vii in bratele mele. Cate gafe tiam suportat vis a vis de odrasla ta, si cat mam lasat mintit de tine ptr ca tu ai o nebuneala la cap cand e vb de fiitu?
      Gandeste-te daca tu ai fi facut asta daca erai in locul meu, daca ai fi asteptat ca eu sa-mi vad copilul bine si apoi dupa aceea daca mai vreau sau daca mai pot, sa vreau sa fiu cu tine. Nu mi-as fi batut joc niciodata de viitorul tau.
      Eu nu iti spun Adio ptr ca nu pot. Daca ai fi fost doar o femeie ptr mine asa cum sunt eu doar un barbat ptr tine, poate ca nici nu iti sctiam asa de mult.
      Eu iti spun La revedere ptr ca vreau sa te revad intro zi desi si inima imi spune ca tu acolo vei fi ingropata, si sa-ti spun doar ca inca te iubesc dar nu ptr ca esti o nemernica ci ptr ca pana sa pleci in … ai fost femeia pe care o cautam de o viata si ii multumisem lui Dumnezeu ca te gasisem
      Ramai cu bine si te rog frumos sa nu imi raspunzi la mesaj daca cumva intrii sal citesti.
      Imi ajunge cate am tras ptr tine si sa vad ca rezulatul este sa raman singur ca tu ai copil si nepot si sunt mult mai importanti decat un fraier ca mine care a sperat intr-o familie noua.
      Sa ai o zi buna!
      * Sa am o zi sau o seara buna…e mult prea mult, dar… fie. tu nu esti iubire, nu am vorbit de tine, a, vorbit in general, practic te-am compatimit si pe tine si pe mine, insa tu spui ca de fapt eu pe tine te acuz pe tine te urasc si ac tu mi-ai facut rau. Si eu as putea spune multe, sa scriu un mesaj mult mai lung decat al tau, dar…unde imi este omenia? Macar atat sa am si eu. Pacat ca nu ai inteles acel mesaj scris din inima pentru tine. nu, nu iti voi raspunde.*

      Apreciat de 1 persoană

    • Orhidee 12 Martie 2015 la 23:47

      Ma bucur ca ai intrat azi pe …. Mi-am dat seama dupa aceea ca ai citit mesajul care ti l-am scris ca raspuns la ce mi-ai scris tu si mi-a parut rau ca nu l-am sters. Pur si simplu am uitat de el si eram foarte suparat cand l-am scris deoarece la sfarsitul mesajului tau ai specificat ca eu sunt cel mai urat lucru din viata ta.
      –* Total eronat. am spus eu ca tu personal esti cel mai urat lucru din viata mea? Nu. Am scris de iubire.*
      Poate ca ai dreptate! Poate ca nu sunt vrednic de o familie nou. Habar nu am ptr ca nu am avut niciodata o familie noua si nu am de unde sa stiu daca sunt un familist bun sau nu insa abia astept sa parasesc familia asta si sper sa o pot face cat mai curand posibil.
      Tu stii ca eu intodeauna am fost direct si la fel am sa fiu si acum, fara sa mai arunc cu artificii ptr a decora atmosfera.
      In ciuda faptului la ce am scris, imi este dor de tine. Pur si simplu nu pot alunga din mintea mea dorinta de a fi cu tine ptr tot restul vietii si nu as vrea sa intelegi ca dorinta asta o am datorita tie ptr ca te-ai purtat exemplar ci datorita obsesiei mele sa fiu cu tine ptr todeauna, sa am o familie noua, sa incep o viata noua linistita si prospera.
      Cred tot mai mult ca asta nu se va intampla niciodata insa as vrea sa stii ca in scenariul din mintea mea suntem impreuna si ne merge foarte bine 🙂
      Nu exista ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sau altcineva ci doar noi undeva pe o insula plina de verdeata si fructe tropicale. Daca as putea sa transform in imagini ceea ce am eu in imaginatia mea, cred ca te-ai indragosti imediat de ceea ce vei vedea. 🙂
      Am fost internat doua zile la spital ptr ca am probleme destul de grave cu urechile. Am vrut sa te sun ptr ca dupa ora 4 poti sa faci ce vrei, insa nu am avut curaj. Stateam cu telefonul in mana, sunam si apoi opream imediat. Ti-am scris si pe whattsup si ma gandeam ca daca imi raspunzi am sa te sun dar din pacate eu nu mai exist ptr tine si nu am sunat.
      Stii, nu iti cer sa ne impacam, cel putin nu ca iubiti sau altceva insa mi-ar place sa dam dovada de omenie strigand “Imi pasa” si sa mai vorbim la telefon din cand in cand. Nu mult ci doar 5-10 minute.
      Nu te voi intreba nimic din ce faci sau ce ai facut, nu iti voi cere socoteala de trecut si nu ma mai intereseaza deloc copilul tau si sacrificiile pe care le-ai facut ptr el.Pana la urma ai ales ceea ce ti-a convenit si nu am niciun drept sa te judec.
      Daca esti de acord vom vb asa ca doi straini care abia sau cunoscut. Imi scrii tu pe ………. daca esti de acord.
      Iti doresc o seara buna.
      Asa cum ai scris mai devreme ca eu am treaba, te elinim, apoi revin la impacare. Off, nu va fi asa, nu voi face asta. imi pare tare rau ca ai fost in spital, iti doresc sanatate si numai bine.

      Apreciat de 1 persoană

    • Orhidee 12 Martie 2015 la 23:50

      In aceasta declaratie ma regasesc si mi-am permis sa scriu ceea ce simt aici, sa scriu si sa pun aici randurile mele primite si scrise de mine. Acesta declaratie scrisa de Ileana ma facut sa inteleg foarte multe. Multumesc ilenei ca mi-a dat acordul sa scriu aici ce vreau si cum vreau. daca e teatru…teatru sa fie!,

      Apreciat de 1 persoană

  2. Petre-Vitan 22 Decembrie 2013 la 21:03 Reply

    Foarte frumos ceea ce ai scris. Esti totul, esti cerul, esti pasarea care zboara, este aerul care-l respir esti…sotia mea si te iubesc!

    Sunt lacrima ce-ti curge pe obraz
    Sunt banca pe care te asezi
    Sunt si iubire, sunt si necaz
    In noptile care visezi.

    Sunt cerul pe care-l privesti
    Sunt aerul care-l respiri
    Sunt locul care-l gandesti
    Sunt ganduri in mii de iubiri

    Sunt dorul ce sufletul-ti apasa
    Sunt inima ce-ti sare din piept
    Sunt cel care te asteapta acasa
    Sunt cel care iti spune

    Sunt ochii care citesc
    Aceste randuri scrise pentru tine
    Esti sufletul care-l iubesc
    Esti gandul ce-mi zboara la tine

    Apreciat de 1 persoană

  3. Isadora 21 Decembrie 2013 la 20:27 Reply

    Happiest of Holiday Greeting to you …. Have a festive and blessed time!!!!.
    Isadora

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 21 Decembrie 2013 la 21:59

      Good evening Isadora! … Thanks a lot! … Happy Holidays with your loved ones!

      Apreciat de 1 persoană

  4. Wendell A. Brown 21 Decembrie 2013 la 20:15 Reply

    Breathtakingly wonderful Ileana! Have a very blessed holiday!!!!

    Apreciat de 1 persoană

  5. inavukic 21 Decembrie 2013 la 13:49 Reply

    Merry, Merry Christmas Ileana and wish you a wonderful New Year! XX

    Apreciat de 1 persoană

    • Ileana 21 Decembrie 2013 la 16:06

      Hello! … Thank you very much! … Merry Christmas to the whole family! … Happy holidays dear!

      Apreciat de 1 persoană

Cu respect Ileana!

zeitderreife

Meine Bilder, Gedanken und Emotionen

Din suflet pentru suflet

"Cuvintele sunt tot ce am.Le răscolesc,le adun și le pun cap la cap, îmi caut în adâncul sufletului pentru a crea un șirag din ele.Scriu pentru suflete,direct din suflet.E tot ce știu să fac."

viatacuaromadecafea.wordpress.com/

VIAȚA cu aromă de CAFEA

Claudia Adriana

Marcu Claudia Adriana

Casuta sufletului meu.

... undeva, candva acum, sau poate... niciodata...

cristinacriss

O nouă oază de aberaţii !

L.D

Viața este însăși magie!

GÂNDURILE DINTRE PAGINI!

Cărțile educă spiritul!

GISELA

visând cu ochii deschiși

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

doar, o viaţă

eu trăiesc, când să fiu supărat

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

Amăgiri

Când au uitat să zboare, oamenii au învăţat să meargă. Atunci au cucerit pământul. Azi privesc cerul şi-şi doresc aripi. I-au uitat libertatea.

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Ce poate fi mai frumos ca poezia și mai dulce ca iubirea?

Eltiempohabitado's Weblog

Blog de Julie Sopetrán. Poesía para niños y adultos.

Incercari

de ginduri

Gara pentru noi

blogul Renatei

.*♥**♥*★ *♥*..*♥*. BERNARD *♥**♥*★ *♥*..*♥*.

♥♥ ♥♥ MES PLUS BEAUX BISOUS D'AMITIES A VOUS ♥♥ ♥♥

prietendevremerea

O vorba buna

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

Alioşa

File de jurnal

Oovi's Weblog

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

poetryandloveblog

Versuri şi Meditaţii

jllopart

la poesía es libertad

Almeno Tu

racconti e riflessioni

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

🐞❤💕🐞uĞuR BöCeĞi 🐞💕❤🐞🌹💋👠💕NaR-ı 💋aŞK💕👠💋🌹 🐞 ❤ 💕 🐞LaDYBuG🐞 💕 ❤ 🐞 👠 💕 The FiRe 💋 oF ❤ LoVe 💕 👠 💘 👠 🌹 🐞 🌹 👠 💘

🐞❤ 💕👠💋🐞🌹💧❤ 💕👠💋🐞 MuTLu oL & MuTLu KaL & MuTLu eT🐞❤ 💕👠💋🐞❤ 💕👠💋 👠❤🐞🐞❤ 👠❤💋🐞 ❤👠❤ 💋❤ 👠🐞❤👠❤ 💋❤ 👠🐞•💘🌹 💜❀🍂°º★°º★•~••#••💘~•★💘🐞❤ 👠🐞❤💋 🐞👠❤💋❤👠🐞Be HaPPY & STaY HaPPY & MaKe HaPPY 🐞❤👠❤💋 👠🐞❤💗¨★🍂💛🍁🌿 ↪★ ✿_🍃🔱🍃 •💘┊ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ 💟 💛 💙 🌸 ┊ 🌼┊ 🌸 ┊ "🌼 💙 💟 💜 ☁┊ 쇼 ┊ 🐰 ┊ ☁ 💖 💙 💛 ─╬ஜఋ╪► ┊ ’•, 💙 ,,•’ 💙 🔱🍃 💛 `’•,,•`’ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ ’•,` 💗 ,,•’ 💟 `’•,,•`’ ✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿ 💕👠✽💕👠💋🐞✽💕👠💋🐞✽ 💕👠✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Versuri nemachiate

Cu un creion de vers negru, îmi machiez ochii sufletului.

prieteni virtuali

Pastreaza in sufletul tau , doar momentele frumoase si langa tine doar oamenii, care te pretuiesc cu adevarat!

ecaleopi

Bine ati venit! Welcome!

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

Poveste de Jurnal

Imposibilul îl poti face posibil

Cristian Blog

„În spatele unui lucru banal se poate ascunde o întreagă poveste”

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

Comedie

Blog de Comedie

arta si natura

O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

Where Words Daily Come Alive

A Word Press Blog Which Will Make You Smile

jurnalul unei femei puternice

Unele femei aleg să își urmeze bărbații, în timp ce altele aleg să își urmeze visul. Dacă nu știi ce cale să alegi, amintește-ți următorul lucru: cariera nu îți va spune niciodată că nu te mai iubește.

Wide Awake But Dreaming

Slip into my thoughts and do watch your step

