*O Lume In Care Ne Iubim*


 

Dupa cum bine nu stii,…eu de multa vreme mi-am creat o lume in care ne iubim, tu si eu…fara ca tu sa stii. Nu am nimic special; sunt un om normal, insa pot spune ca…atunci de cand tu nu stii eu am excelat in a te iubi. Te cautam mereu fara ca tu sa stii, ma uitam seara la luna si cand nu te gaseam…lumina lunei se inegrea iar eu tot speram sa te mai pot vedea.
Au trecut zile, au trecut luni, au trecut ani…si…iubirea mi-a batut la usa fara sa stiu. De atunci si pana azi au fost aprinderi prin cuvinte si incedii prin sarutari. De atunci,…acum,…si pana dincolo de moarte te voi avea in gand, sunt intr-o dulce ameteala, ma pierd atunci cand iti aud vocea, pur si simplu Te Iubesc. Acum stiu ca stii ca Te Iubesc, stiu ca si tu ma iubesti, iar iubirea mea pentru tine va dura pana cand un orb va reusi sa picteze zgomotul unei petale de trandafir cazuta pe masa de cristal. Sunt constienta ca nu s-au inventat inca acele cuvinte care sa exprime tot ceea ce eu simt pentru tine. Sunt doar niste banalitati. Dar atunci cand le auzi gandeste-te ca eu ti le spun din suflet. Te Iubesc! Suna asa de frumos. Si totusi nu exprima suficient. Doresc sa te sarut, doresc sa te mangai, doresc sa te ating… Si totusi nu va fi suficient ca sa iti arat ca pana la sfarsitul vietii mele voi fi langa tine. Mai zilele trecute mai intrebat : De ce Te Iubesc eu pe tine?…In primul rand, Te Iubesc pentru ca langa tine sunt Eu insami, ma faci sa ma simt cum nu m-am simtit niciodata, iubirea ta imi spune ca tot ce e mai bun de acum se va intampla, doar tu mi-ai aratat ce inseamna iubirea adevarata. Am nevoie de tine, vreau ca tu sa reprezinti visele mele, chiar si atunci cand esti departe ma pomenesc ca iti aud glasul, Te Iubesc atat de mult, incat nici un cuvant nu poate descrie in totalitate sentimentul suprem care m-a cuprins. Tu esti lumina ochilor mei, fara tine nu as putea vedea. Esti cel la care am visat mereu, iarta-ma ca uneori gresesc, Te Iubesc, iar aceasta iubire vine din adancul inimii. Ce mult ador clipele cand suntem alaturi, iar tot ce ne desparte urasc. Iti multumesc ca existi, Te Iubesc mai sus de sus si mai departe de departe, Te Iubesc, asa cum nu ma credeam in stare sa iubesc! Te port in minte si in suflet, te simt in aerul pe care il respir, faci parte din mine, pentru totdeauna, vreau ca tu sa fi motivul pentru care sa traiesc, vreau ca tu sa fii TOTUL…

Tag-uri:, , , , , , , ,

8 gânduri despre „*O Lume In Care Ne Iubim*

  1. armonie7 26 Decembrie 2013 la 0:25 Reply

    MINUNAT ! DORESC SA MAI INTALNESC ASTFEL DE OAMENI,CA VOI. Si noi traim o poveste de iubire si stiu cat de minunat este ! Sa va bucurati de iubire inca o mie de ani ! Pupici mici. David 7

    Apreciază

    • Ileana 26 Decembrie 2013 la 19:08

      Buna ziua!…Multumesc pentru cuvintele frumose, ma bucur pentru tine! Craciun fericit!Si voi sa va bucurati de iubire la infinit!…

      Apreciază

    • armonie7 1 Ianuarie 2014 la 13:25

      Multumesc Ileana ! Te rog sa dai modelul tau de a trai in aceasta lume si altora,caci e o mare criza… in domeniu. Ma bucur ca existi si-mi dai avant in ceea ce doresc sa demonstrez oricui , ca se traieste cu adevarat,doar cu IUBIREA inainte de toate !Imi doresc enorm de mult in acest an sa dispun de mai mult timp acordat trairilor sentimentale intense si sa ma pot ocupa mai mult de impartasirea celor mai interesante si importante ” descoperiri ” pe blogul meu si pe facebook. La Multi Ani cu armonie !

      Apreciază

    • Ileana 2 Ianuarie 2014 la 16:31

      Buna ziua David!…Modelul de a trai e unic pentru fiecare in parte, eu…nu ma consider asa cum ma descri tu, insa iti multumesc mult. Incepand cu acest an am hotarat si eu sa fac unele schimbari radicale in viata mea, intradevar, iubirea ar trebui sa fie pe primul loc, in special cea de Dumnezeu si de noi insine, daca noi nu iubim pe Dumnezeu si pe noi…atunci nu putem darui iubire, iar cum am mai auzit ca iubirea se intretine cu bani…, asta nu cred. Mai intai iubire, sinceritate, devotament, si puterea ca sa facem bani vine, deoarece avand o stare de bine interioara putem sa muncim sa fim relaxati si tot ce e mai bun si frumos!…Ma bucur si eu pentru tine ca ai o relatie stabila si iubire sincera, iti doresc numai bine, cu respect pentru ceea ce faci,Ileana!La multi ani 2014!

      Apreciază

    • armonie7 7 Ianuarie 2014 la 16:29

      Esti o draguta,Ileana ! Te am la prieteni pe facebook la Consiliere Biosol ! Stii sau nu eu te informez ca e pagina mea si daca simti nevoia te invit sa schimbam vreo doua trei cuvinte.Umorul este obligatoriu ! Aici discutam doar in relaxare totala.E pagina fara stres,ocolisuri,masti… ! Te astept.

      Apreciază

    • Ileana 16 Ianuarie 2014 la 21:31

      Buna seara! Stiu,multumesc mult, cand voi simti nevoia si mai ales cand timpul imi va permite voi intra. O seara placuta!

      Apreciază

  2. Ileana 16 Noiembrie 2013 la 20:28 Reply

    Aceasta declaratie ca si multe altele de aici sunt dedicate sotului meu!…Am sters cateva comentari din partea unor bloggeri, deoarece nu voi mai accepta niciodata sa mi se comenteze la o declaratie ce eu o dedic doar sotului meu. Va multumesc pentru intelegere! Categoria, Pentru Sufletul Tau este doar al Sotului meu!

    Apreciază

  3. Doareupetrica 10 Noiembrie 2013 la 21:49 Reply

    Ce este frumos si Lui Dumnezeu ii place. Te iubesc mult.

    Apreciază

Cu respect Ileana!

aliceclarablog

Azi nu mai e nimeni, sunt doar eu. Sunt inconjurata de atatea persoane si totusi ma inec in singuratatea mea.

BeforeOrNot

Când vrei să plângi: abține-te, suferă și mergi înainte. Unicul om care îți va fi alături toată viața ești tu. Trăiește până ești în viață.

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

CLIPE DE RAI DIN IADUL MEU

SCRIE! Nu sta degeaba că degeaba stai

yocollector - Romania

Logo-colectii diverse, colectie insigne, colectie brelocuri, artizanat,

Superduque

Mi patria es todo el mundo.

Momente.

Carti.Cafea.Momente.

11iunie.ro

Democrația sună bine!

romanticshayri.wordpress.com/

Keep your secrets to yourself !! if you can’t – So never expect the other one to do so.--All Copy Right are Reserved.

De dingen des levens !

Dagdagelijkse dingen die je nergens anders leest.

Socio Oriflame:Únete conmigo:@ladyniculina

Un año y un mes con éste blog. Aqui en mi blog voi a enseñar los cosmético de Oriflame ,trucos, consejo,descuentos, novedades y consejos de belleza.Alicante

fatacuțigara

”Be the change you want to see in the world.”

fotografia najwidoczniej realna

Wszystko, co nie pozwala przejść obojętnie...

Sfetnic Practic

Read and think first, choose later

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

ropot de secunde...

DE NICĂIERI... CĂTRE NICIUNDE

Eltiempohabitado's Weblog

Blog de Julie Sopetrán. Poesía para niños y adultos.

ChronosFeR

Música, Literatura, Fotografia, Cinema,Cultura.

jdubqca

poetry by j matthew waters

Purplerays

spiritual enlightenment and self improvement

- MIKE STEEDEN -

THE DRIVELLINGS OF TWATTERSLEY FROMAGE

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

muzele albe

texte și fotografii de Cristina-Monica Moldoveanu

Claudia Adriana

Marcu Claudia Adriana

GÂNDURILE DINTRE PAGINI!

Cărțile educă spiritul!

GISELA

visând cu ochii deschiși

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

doar, o viaţă

eu trăiesc, când să fiu supărat

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Ce poate fi mai frumos ca poezia și mai dulce ca iubirea?

Incercari

de ginduri

Gara pentru noi

blogul Renatei

.*♥**♥*★ *♥*..*♥*. BERNARD *♥**♥*★ *♥*..*♥*.

♥♥ ♥♥ MES PLUS BEAUX BISOUS D'AMITIES A VOUS ♥♥ ♥♥

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

Alioşa

File de jurnal

Oovi's Weblog

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...

jllopart

la poesía es libertad

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

🐞❤💕🐞uĞuR BöCeĞi 🐞💕❤🐞🌹💋👠💕NaR-ı 💋aŞK💕👠💋🌹 🐞 ❤ 💕 🐞LaDYBuG🐞 💕 ❤ 🐞 👠 💕 The FiRe 💋 oF ❤ LoVe 💕 👠 💘 👠 🌹 🐞 🌹 👠 💘

🐞❤ 💕👠💋🐞🌹💧❤ 💕👠💋🐞 MuTLu oL & MuTLu KaL & MuTLu eT🐞❤ 💕👠💋🐞❤ 💕👠💋 👠❤🐞🐞❤ 👠❤💋🐞 ❤👠❤ 💋❤ 👠🐞❤👠❤ 💋❤ 👠🐞•💘🌹 💜❀🍂°º★°º★•~••#••💘~•★💘🐞❤ 👠🐞❤💋 🐞👠❤💋❤👠🐞Be HaPPY & STaY HaPPY & MaKe HaPPY 🐞❤👠❤💋 👠🐞❤💗¨★🍂💛🍁🌿 ↪★ ✿_🍃🔱🍃 •💘┊ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ 💟 💛 💙 🌸 ┊ 🌼┊ 🌸 ┊ "🌼 💙 💟 💜 ☁┊ 쇼 ┊ 🐰 ┊ ☁ 💖 💙 💛 ─╬ஜఋ╪► ┊ ’•, 💙 ,,•’ 💙 🔱🍃 💛 `’•,,•`’ ┊ ,•’``’•,•’``’•, ┊ ’•,` 💗 ,,•’ 💟 `’•,,•`’ ✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿ 💕👠✽💕👠💋🐞✽💕👠💋🐞✽ 💕👠✿⊱•╮♡❤╭•⊰✿

Versuri nemachiate

"Toamna este a doua primăvară când fiecare frunză este o floare." (Albert Camus)

prieteni virtuali

Pastreaza in sufletul tau , doar momentele frumoase si langa tine doar oamenii, care te pretuiesc cu adevarat!

arta si natura

O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Cristian Lisandru

festina lente - prin(tre) cuvinte, gânduri, mirări...

Where Words Daily Come Alive

A Word Press Blog Which Will Make You Smile

jurnalul unei femei puternice

Unele femei aleg să își urmeze bărbații, în timp ce altele aleg să își urmeze visul.

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

